Guatemala City, Guatemala - Sex And Love Tour

Enrique is coming to Guatemala City, Guatemala on December 2nd for the Sex And Love Tour.  Tickets on sale Friday, November 4th.  Get them here: ------

Details at:http://www.enriqueiglesias.com/events/guatemala-city-guatemala-sex-...

Views: 1230

Comment

You need to be a member of Enrique Iglesias - New Single – SUBEME LA RADIO! to add comments!

Join Enrique Iglesias - New Single – SUBEME LA RADIO!

Comment by BOMMASANI SRINIVAS RAO on December 31, 2016 at 3:18am

Comment by BOMMASANI SRINIVAS RAO on December 31, 2016 at 3:17am

Hai Hello Hola This is u r bommasani and welcome back to our Hero EI Fans Rocking Site

So long days back i here, i really miss u all and my Hero EI, once again nice to hear to my sir and my members.

I wish u advance a happy New Year to my Hero EI  and to my all dear members.

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 11, 2016 at 1:40pm
Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 9, 2016 at 1:41pm

Aquí parecen momias.

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 9, 2016 at 1:40pm

¡Enrique! ¿Cierto que el público de Hermosillo es el más desabrido de todos, nunca visto jamás? He asistido a muchos conciertos . Y es lo que opino. No sé si porque soy dominicana y allá la gente es más cálida y escandalosa. Gozamos más los conciertos, más que del 'figureo'.

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 9, 2016 at 11:32am

¡Hola, Enrique! ¡Que te vaya súper mega wow en tu concierto de hoy! ¡Que estés súper bien! ¡Cuídate! ¡Un abrazo! :)

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 8, 2016 at 6:11pm

Mañana es tu concierto en Guatemala. Estaré en un concierto mañana, pero de Ricky Martin. Me habría gustado que fuera el tuyo. ¡Regresa a Hermosillo, por favor! Me encantan tus conciertos. Me encantas tú.

Comment by Emilia Lanuza on December 3, 2016 at 7:40am
SOLO FALTAN 6 DIAS PARA QUE VENGAS A GUATEMALA ENRIQUE❤️❤️❤️❤️ I LOVEEEE YOUUU MY KING ENRIQUE ❤️❤️❤️❤️
Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on November 29, 2016 at 9:40pm

Hahaha

Comment by OneOfManyEnriqueFans on November 29, 2016 at 10:42am

Enrique is in Guatemala this Friday?  Wow does he have a clone because I have a ticket to see him in New Jersey on the same date?